"Telegrafia pentru radioamatorism, este ca sarea în bucate"
"Amateur radio without telegraphy is a food tasteless"

YOFF-408

   În perioada 12-13 şi 19-20 Martie 2011  la îndemnul prietenului Pit YO3JW, am activat o zonă protejată,  floră şi faună, din judeţul Sibiu, YOFF-408  (ROSCI-0227), în apropierea localităţii Aţel.
   Întâmplător, locul ales pentru trafic este şi în apropierea unei biserici fortificate, SB-F06 (YO-00423). Astfel am avut plăcerea să fiu primul care a activat aceste locuri, facilitînd la câteva sute de radioamatori un QSO necesar pentru obţinerea diferitelor diplome pentru trafic WFF dar şi WCA.
   Am folosit un transceiver TS-830S, cu un out-put de 60-65w, o antenă dublu-zeppelin montată ca inverted-V, cu vârful la 11m, şi o verticală multiband de 7,1m care este descrisă şi pe acest blog. Ambele antene alimentate cu cablu bifilar, printr-un Z-match home made.
   Am reuşit un total de 649 de QSO-uri, în CW (cele mai multe) şi SSB.
   Am fost plăcut surprins de pile-up, de interesul arătat faţă de aceste zone.
Din păcate vremea a fost destul de rece.

Aţel - strada principală


Aici puteţi vedea obiectivul SB-F06 fotografiat din locaţia de trafic. În a doua fotografie se poate vedea intrarea în biserica fortificată.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu